Wczytuję dane...
Polityka Prywatności


SKLEPU INTERNETOWEGO TABLICEE.PL

1.     POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1.    Niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona źródłem obowiązków dla Usługobiorców lub Klientów Sklepu Internetowego.

1.2.    Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest TOMASZ CZARNECKI prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TOPTOM TOMASZ CZARNECKI wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Gryniów 1/1, 62-020 Swarzędz, NIP 7772946198, REGON 300818843, adres poczty elektronicznej: biuro@tablicee.pl - zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.

1.3.    Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

1.4.    Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem, zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

1.5.    Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na stronach Sklepu Internetowego.

2.     CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ ODBIORCY DANYCH

2.1.    Każdorazowo cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez Usługobiorcę lub Klienta w Sklepie Internetowym. Przykładowo jeżeli Klient w trakcie składania Zamówienia wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.2.    Możliwe cele zbierania danych osobowych Usługobiorców lub Klientów przez Administratora:

  • zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej (np. Konto),

  • marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora,

  • zawarcie i realizacja umowy w celu realizacji usług,

  • marketing bezpośredni mający na celu dostosowanie treści reklamowej,

  • prowadzenie rachunkowości,

  • dochodzenie lub obrona roszczeń przez lub wobec Administratora,

  • działania marketingu bezpośredniego polegające na telefonicznym informowaniu o ofertach Administratora,

  • w celu badania satysfakcji klienta.

2.3.    Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:

  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.

2.4.    Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Usługobiorców lub Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy). W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta, historia dokonanych zakupów.

2.5.    Podanie danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie Internetowym. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego.

3.     COOKIES I DANE EKSPLOATACYJNE

3.1.    Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.

3.2.    Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:

  • identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani,

  • zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia,

  • zapamiętywania lokalizacji IP oraz strefy czasowej,

  • zapewnienia użytkownikom bezpieczeństwa korzystania ze strony internetowej,

  • zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do Sklepu Internetowego,

  • remarketingu,

  • personalizacji treści reklamowych,

  • dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego,

  • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego.

3.3.    W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

3.4.    W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

  • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

  • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

  • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

3.5.    Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia).

3.6.    Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.

3.7.    Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):

·          w przeglądarce Chrome

·          w przeglądarce Firefox

·          w przęglądarce Internet Explorer

·          w przeglądarce Opera

·          w przeglądarce Safari

3.8.    Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów do gromadzenia anonimowych danych statystycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych tj. Google Analytics. Prezentacji treści reklamowych dostosowanych do preferencji odbiorcy tj. Google Adwords, Google Adsense. Integracji strony internetowej z portalami społecznościowymi tj. Facebook, Twitter, Google+, Instagram.

3.9.    Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego (tzw. logi – adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Sklepem Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Sklepu Internetowego. Logi nie są ujawniane osobom trzecim.

4.     PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH

4.1.    Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Skutek niepodania danych, w zależności od celu w jakim są podawane: brak możliwości korzystania z usług oferowanych przez Administratora lub brak możliwości dokonania zakupu  lub brak możliwości otrzymywania informacji handlowych, promocyjnych lub marketingowych proponowanych przez administratora.

4.2.    Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celach statystycznych i analityczny pozwalający na poprawę naszych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.3.    Umowa o świadczenie usług lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

4.4.    Umowa sprzedaży / świadczenia usług lub działania podejmowane na żądanie osoby przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

4.5.    Zgoda marketingowa klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4.6.    Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest (1) uprzednia zgoda Usługobiorcy lub Klienta lub (2) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora.

4.7.    Prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.8.    Obowiązek prawny, dotyczy przepisów o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4.9.    Prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.10. Prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.11. Interes prawny polegający na rejestracji rozmów telefonicznych w celu poprawy jakości usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).   

5.     PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

5.1.    Usługobiorca lub Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

5.2.    Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

5.3.    W przypadku udzielenia przez Usługobiorcę lub Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.

5.4.    W przypadku, gdy Administrator zamierza przetwarzać lub przetwarza dane Usługobiorcy lub Klienta w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora, osoba której dane dotyczą uprawniona jest także do (1) wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na jej szczególną sytuację lub do (2) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.

5.5.    W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie niniejszej polityki prywatności.

6.     PROFILOWANIE

6.1.    Administrator może automatycznie dopasowywać pewne treści do celów marketingu bezpośredniego oraz w celu marketingu usług i produktów administratora. Wymaga to uzyskania uprzedniej zgody odbiorcy.  Decyzje podejmowane na podstawie profilowania nie obejmują zawarcia lub odmowy zawarcia umowy.

6.2.    Możliwym rezultatem profilowania jest np. udzielenie rabatu, numeru z kodem rabatowym, przesłanie propozycji produktu lub usługi, przy czym może on odpowiadać preferencjom odbiorcy i ma na celu zaproponowanie korzystnych warunków w porównaniu do codziennej oferty. Odbiorca samodzielnie i swobodnie podejmuje decyzje w zakresie chęci skorzystania z otrzymanej informacji, stwarzającej okazję do skorzystania z zakupu lub usługi produktu administratora na korzystniejszych warunkach. Odbiorca ma prawo nie podejmować decyzji, która oparta jest tylko na profilowaniu i automatycznym przetwarzaniu, potencjalnie mogąc wywołać u odbiorcy skutki prawne lub istotnie na odbiorcę wpływać.

7.     UPRAWNIENIA

7.1.    Osoba której dotyczą dane ma prawo do:

  • dostępu do danych osobowych, które jej dotyczą,

  • sprostowania,

  • usunięcia,

  • przenoszenia,

  • ograniczenie przetwarzania,

  • sprzeciwu- z przyczyn związanych z szczególna sytuacją, wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, opartych na art. 6 ust. 1 lit.e) lub f) w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Dotyczy to również danych osobowych przetwarzanych na potrzeby marketingu bezpośredniego, a sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie,

  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

  • Złożenia skargi do organu nadzorczego.

7.2.    W celu realizacji powyższych uprawnień można skontaktować się z administratorem poprzez przesłanie informacji drogą elektroniczną lub pisemną.

8.     UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

8.1.    Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane dane osobowe. Przekazanie danych przez administratora nie występuje w każdym przypadku i nie dla każdego ze wskazanych odbiorców, dane są przekazywane tylko wtedy, gdy jest to wymagane do realizacji celu przetwarzania danych osobowych.

8.2.    Lista kategorii potencjalnych odbiorców danych osobowych:

  • osoby współpracujące z administratorem na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające bieżącą działalność,

  • dostawcy hostingu,

  • dostawcy usług internetowych i marketingu internetowego, np. Google,

  • podmioty realizujące usługi kurierskie lub przewozowe,

  • dostawcom oprogramowania typu CRM do obsługi klientów,

  • usługodawcy usług telemarketingu,

  • dostawcy usług prawnych,

  • dostawcy usługi do wystawiania dokumentów księgowych i obsługi rachunkowej oraz księgowej,

  • rejestratorowi domen internetowych,

  • dostawcy płatności internetowych i bankom,

  • usługodawcą zapewniającym dostęp do poczty internetowej i wysyłania wiadomości e-mail,

  • organy publiczne – w zakresie, w jakim Administrator jest obowiązany udostępniać dane.

8.3.    Dane mogą być przekazywane do Państw spoza Unii Europejskiej w związku z korzystaniem przez administratora z narzędzi udostępnianych przez Google oraz Microsoft. Dane osobowe mogą być przetwarzanie przez podmioty spoza Unii Europejskiej. Właściwy poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń zapewnia uczestnictwo tych podmiotów w Tarczy Prywatności Europa-USA, która została ustanowiona decyzją wykonawczą Komisji Europejskiej. Jest to zbiór zasad gwarantujących odpowiednią ochronę danych osobowych.

9.     OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

9.1.    Dane będą przetwarzane przez okres wynikający z podstawy prawnej, a więc do momentu, w którym: przestanie ciążyć na Administratorze obowiązek prawny, zobowiązujący do przetwarzania danych:

  • w przypadku działań marketingowych- do czasu wniesienia sprzeciwu,

  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, jeśli ta zgoda była tego podstawą,

  • ustanie możliwość dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową przez każdą ze stron,

  • inne przepisy prawa będą zobowiązywać administratora do ich przetwarzania.

9.2.    W zależności od zakresu danych osobowych mogą one być przechowywane przez różny okres czasu. Decyduje o tym dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Sklep Internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko niniejszego Sklepu Internetowego.

10.2. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

10.3. Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne i organizacyjne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:

  • Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem.

  • Stosowanie certyfikatu SSL.

  • Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła.